به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

لینک دوستان

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    بار اضافه به بار ای گفته می شود که از مقدار مشخصی وزنه وارد مورد نظر بیشتر باشد که بار اضافه را مبلغ بیشتری میگیرند تا در هواپیما مستقر کنند اگه دوست دارید که با باری اضافه مسافر کنید توصیه می کنیم که حداقل ۳۰ دقیقه زودتر از زمان مقرر به پذیرش بار مراجعه کنید توصیه می شود که مدارک همه مثل وجوه نقد لوازم با ارزش داروهای مصرفی و رایانه های قابل همرات در داخل کیف دستی و خود قرار دهید .

    بار اضافه چیست ؟

    به دلیل محدودیت فضا شاید لازم باشد کالسکه نوزادان پذیرش بار تحویل داده شود هر بسته که عبادان بیش از این میزان مجاز هک شده باشد مشمول هزینه اضافه خواهد بود در هریک از موارد که بر اساس تعداد بسته و چه بر اساس وزن حداکثر وزن مجاز هر بسته ۳۲ کیلوگرم ما حداکثر جمع ابادان ۱۵۸ سانتی متر است .

    مسعود
    دوشنبه 27 فروردين 1397 - 3:45
    بازدید : 447

    ایرلاین های خارجی نیز برای نقل و انتقال مسافرهای کشور ما رغبت زیادی پیدا کرده اند و خرید آنلاین بلیط خارجی با استقبال گسترده ای از طرف توریست های ایرانی توام بوده است. احتمالا امن بودن آسمان ما یکی از اصلی ترین علت های افزایش تقاضای شرکت های هواپیمایی خارجی بوده است. امن بودن پرواز به همراه خدمات ارائه شده بهتر در این خطوط هوایی از علت های استقبال توریست های ایرانی است. امروزه بالغ بر 900 فروند هواپیما عهده دار نقل و انتقال مسافرهای ایرانی در آسمان ایران هستند.

    امکاناتی که این شرکت های هواپیمایی خارجی به مسافران ایرانی می دهند, باعث شده در میان این ایرلاین ها رقابت تنگاتنگی ایجاد شود و به موازات این رقابت خدمات ارائه شده نیز از قبل بهتر شده است. صندلی های راحت, امکانات مختلف صوتی و تصویری و رفاهی و همچنین خوراکی های متنوع از جمله خصوصیات قابل مقایسه در این خطوط هوایی است که با در نظر گرفتن کلاس های پروازی هر یک از هواپیماها قابل سنجش است.

    مسعود
    پنجشنبه 23 فروردين 1397 - 19:50
    بازدید : 445

    چک این و ارائه بلیط ، تحویل بار و دریافت کارت پرواز

    برای پروازهای داخلی، ٢۴ ساعت قبل از پرواز امکان چک این اینترنتی وجود دارد. در صورتی که چک این اینترنتی انجام‌ داده‌اید و چمدانی هم برای فرستادن به قسمت بار هواپیما ندارید، کافی است با کارت پرواز پرینت شده در دست، به گیت پرواز مراجعه و پرواز کنید. در صورتی که بار همراه دارید، کاغذهای اطلاعات تگمربوط به پرواز قبلی را از چمدان‌تان جداکنید و چمدان را در bag drop بگذارید.

    مسعود
    چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 16:34
    بازدید : 422

    در این کلاس پروازی غذای گرم سرو می شود و انتخاب نوع غذا با مسافر و از روی منوی غذایی است. در واقع سرویس کترینگ این کلاس پروازی متفاوت است و همچنین از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. از نظر پذیرایی نیز مهمانداران این کلاس پروازی با تجربه تر و توجه خاصی به مسافران دارند. هنگام سوار شدن مسافران فرست کلاس جزو آخرین مسافران هستند و انتقال آنها تا هواپیما به صورت جداگانه از سایر مسافرین انجام می‌شود. در ترمینال فرودگاه نیز کانتر پذیرش آنها کانتری مجزاست و برای دریافت کارت پرواز اولویت دارند. مسافران فرست کلاس نخستین مسافرانی هستند که هنگام پیاده شدن از هواپیما خارج می‌شود.

    بیشتر مشتریان فرست کلاس، مسافران VIP و سرمایه داران بزرگ هستند. کلیه امکانات ذکر شده در یک کابین جدا از مسافرین عادی وجود دارد و حتی علاوه بر این امکانات، گاهی اتاق جلسات و یک یا چند لابی خصوصی هم در هر کابین وجود دارد تا افراد بتوانند در کنار یکدیگر جلساتشان را برگزار کنند. برای کلاس پروازی فرست کلاس اکثرا" از هواپیماهای دو طبقه بوئینگ و ایرباس استفاده می شود که فضای بیشتری را بتوانند در اختیار شرکت های هواپیمایی بگذارند.

    مسعود
    سه شنبه 14 فروردين 1397 - 19:04
    بازدید : 474

    شما با داشتن یک عدد واچر برای یک مرکز تفریحی و رفتن به آنجا از طریق آدرس مشخص شده در واچر ، فقط با پرداخت یک ورودی و ارائه واچر تخفیف آن مرکز ، ۲ عدد بلیط ورودی آنجا را دریافت خواهید کرد. یعنی متصدی فروش بلیط از شما پول یک بلیط ، و یک واچر تخفیف را دریافت می کند اما به شما ۲ بلیط  می دهد. بنابراین ۲ نفر می توانند از آن مرکز استفاده کند.

    Entertainer

    یکی از شرکت هایی می باشد که این واچر های تخفیف را ارائه می کند. این شرکت بیشتر در کشور های خاورمیانه، آسیا، آفریقا و اروپا فعالیت می کند و هم اکنون با ۴۶ محصول، ۴۰ شهر از ۱۵ کشور جهان را پوشش میدهد.

    هدف استفاده از واچر کاهش هزینه ی سفر است که این کاهش هزینه شامل تفریحات، رستوران ها، کافه ها و فست فود ها است .

    شرکت مسافرتی خرید بلیط هواپیما بالاپر با تهیه مجموعه کاملی از بلیط هواپیماهای امن در مسیرهای مختلف سعی کرده تا سفری مطمئن و لذت بخش را برای همه مسافران تدارک ببیند. شما با مراجعه به سایت خرید بلیط بالاپر می توانید از همه بلیط های موجود در مسیر دلخواه تان باخبر شوید و بلیط های سیستمی و چارتر را برای مسافرت خود انتخاب و اقدام به خرید کنید. 

    مسعود
    سه شنبه 14 فروردين 1397 - 18:33
    بازدید : 435

    هواپیمایی ترکیش ایرلاین را میتوان هم قدیمی ترین و هم به نوعی جدیدترین شرکت هواپیمایی ترکیه است که در سال ۱۹۳۳ میلادی به دستور کمال مصطفی آتاتورک تاسیس شده و دائما در حال بروز رسانی است.

     

    • خدمات ارائه شده در کابین فرست کلاس شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین
    • ارائه سرویس حوله گرم/سرد بعد از استقرار مسافر در کابین خود
    •  سرویس ویژه خوش آمدگویی (انواع نوشیدنیهای لوکس)
    • ارائه منوی مخصوص غذا و نوشیدنی
    • سرویس غذای گرم
    • در سفر های بین قاره ای در کنار غذا های خاویار نیز موجود می باشد.
    • منوی غذای اصلی از ۴ نوع (گوشت، ماهی، غذای شرق آسیا و غذای گیاهی) و نیزسوپهای مخصوص ترکیه تشکیل می شود.
    • انواع شیرینیهای ترکیه و سایر کشورها و نیز انواع میوه ها در طول سفر سرو می گردد.
    • چای همراه لیمو، قهوه ترک به همراه شیرینی ،کاپوچینو و انواع چایهای گیاهی در طول سفر سرویس داده می شود.
    • انواع نوشیدنیهای داخلی و خارجی لوکس سرو می گردد.
    • دادن پیژامه و دمپایی مخصوص
    • برای مسافران مرد، وسایل کامل اصلاح در دستشوئی موجود می باشد.
    • مونیتور ۲۳ اینچ جهت تماشای ۲۰۰ ساعت انواع فیلم، مستند، اخبار و انواع بازیهای کامپیوتری در کابین موجود می باشد.
    • امکان استفاده از لب تاب و نیز امکان ارسال اس.ام.اس و ایمیل از هواپیما.
    مسعود
    سه شنبه 14 فروردين 1397 - 18:22
    بازدید : 477

    این موضوع در پروازهای چارتر به دقت سیستمی نیست و گه‌گاه پیش می‌آید مسافری به دلیل کاهش دقت ایرلاین در ثبت تعداد مسافرانی که بلیط لحظه آخری خریداری می‌کنند، از لیست مسافران ثبت شده جا بماند و نتواند به برنامه‌ی سفر خود برسد. از همین رو مجبور می‌شود بلیط دیگری را خریداری کند و اگر شانس با او یار باشد، می‌تواند پروازی در همان زمان مشابه با ظرفیت خالی پیدا کند.

    علاوه بر این اگر همراه با فرزندتان سفر می‌کنید بهتر است در محاسبه‌ی صرفه‌ی اقتصادی خرید بلیط بین پروازهای چارتر و سیستمی چرتکه بیندازید. زیرا قیمت بلیط پرواز چارتر برای کودک تفاوتی با بزرگسال ندارد. ممکن است مجموع هزینه‌ی پرواز شما در بلیط چارتر تفاوتی با سیستمی نکند و آن زمان ترجیح دهید بلیط لحظه آخری سیستمی خریداری کنید. 

    مسعود
    دوشنبه 13 فروردين 1397 - 3:17
    بازدید : 505

    البته اتفاقات غیرمنتظره‌ای مانند تاخیر یا لغو پرواز از کنترل شما خارج است اما مشکلاتی هم هستند که با کمی دقت می‌شود از بروزشان پیشگیری کرد که برایتان توضیح بدهیم.

    مسعود
    دوشنبه 13 فروردين 1397 - 3:01
    بازدید : 415
    برچسب‌ها :

    کنترل ظرفیت: خطوط هوایی، موجودی صندلی های خود را از چندین راه مختلف مدیریت نموده و آمار حاصل را با میزان تقاضا و روند خرید بررسی می نمایند. همان طور که می دانید برای فروش صندلی های یک هواپیما تکنیک های مختلفی ذکر شده است. اگر شما با تاریخ و زمان خود مشکلی نداشته باشید، از قیمت مناسب و حتی تخفیف بیشتری بهره مند خواهید شد.

     

    مسعود
    يکشنبه 12 فروردين 1397 - 3:00
    بازدید : 472

    اگر شما هم از آن دسته مسافران هستید با روز سفر برای تان چندان مهم نیست و برای خرید بلیط نیز چندان سخت گیر نیستید, می توانید بلیط ارزان تری را پیدا کنید. همانطور که قبلا هم گفته ایم رزرو بلیط ارزان هواپیما با روزی که برای سفر انتخاب می کنید ارتباط مستقیمی دارد و در روزهای شلوغ بلیط گران تر و در روزهای کم مسافر بلیط ارزان تر می شود.

    پس اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما برای سفرتان پیدا کنید دست به کار شوید و زمان سفرتان را به فصل زمستان بیندازید و سفری ارزان را با بلیط ارزان هواپیما تجربه کنید.

    مسعود
    پنجشنبه 9 فروردين 1397 - 18:19
    بازدید : 467

    بسیاری از مسافران پرواز خارجی برای سفر به خارج از کشور نیاز به تهیه راحت تر بلیط پرواز خارجی دارند. برای اینکه هر چه سریعتر و راحت تر بتوانند این بلیط را تهیه کنند باید مواردی را رعایت کنند. با رعایت نکته های ساده شما می توانید بلیط پرواز خارجی ارزان تری را تهیه کنید و سفری شیرین و لذت بخش را تجربه کنید.

     

    مسعود
    چهارشنبه 8 فروردين 1397 - 20:35
    بازدید : 613

    balapar.com : بسیاری از مسافران پرواز خارجی برای سفر به خارج از کشور نیاز به تهیه راحت تر بلیط پرواز خارجی دارند. برای اینکه هر چه سریعتر و راحت تر بتوانند این بلیط را تهیه کنند باید مواردی را رعایت کنند. با رعایت نکته های ساده شما می توانید بلیط پرواز خارجی ارزان تری را تهیه کنید و سفری شیرین و لذت بخش را تجربه کنید. 

    تقاضای سفر به خارج از کشور در سال های اخیر زیادتر شده و به همین خاطر شرکت های هواپیمایی زیادی نیز در این زمینه خدمات می دهند. همه این شرکت های هواپیمایی برای اینکه بتوانند به صورت مستقیم با مشتری ارتباط برقرار کنند و بلیط های خودشان را زودتر به فروش برسانند اقدام به راه اندازی سایت فروش بلیط پرواز خارجی کرده اند.

    در ضمن هر یک از ایرلاین ها با فراهم آوردن امکانات و امنیت بیشتر سعی می کنند مسافران بیشتری را برای سفرهای هوایی خود ترغیب کنند. هم اکنون هواپیماهایی زیادی در ایران به جابجایی مسافران خارجی مشغول هستند. خدمات این ایرلاین ها برای رقابت با سایر شرکت های هواپیمایی هر روز توسعه می یابد.

    مسعود
    دوشنبه 6 فروردين 1397 - 16:52
    بازدید : 417

    ایستگاه هایی که در آنها بازرسی به صورت دستی و فیزیکی صورت می پذیرد، ممکن است تمامی چمدان ها، بسته ها و محموله ها جهت بازرسی های فیزیکی باز شوند. الزاماً این امور توسط مسئولین بازرسی در فرودگاه انجام می پذیرد.

    هواپیمایی تابان مسئولیتی را در پذیرفتن برای کالاهای شکستنی و فاسدشدنی، پول، جواهرات ، نقره جات، اقلام قیمتی، اوراق بهادار، اسناد و مدارک شناسایی و یا نمونه های دیگر را که در بار چک شده مسافر حتی با اطلاع یا بدون اطلاع شرکت وجود داشته باشد به عهده نمی گیرد

    مسعود
    دوشنبه 6 فروردين 1397 - 16:51
    بازدید : 450

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 41
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه